TAXY

Úkolovník

Spravujte práci svého účetního týmu efektivně. V TAXY můžete vytvářet úkoly, přiřazovat je a sledovat jejich plnění v reálném čase.

App Dashboard
Úkolovník dashboard
Úkolovník

Proč to dává smysl

Úkolovník v TAXY centralizuje práci: vytvářejte úkoly, přiřazujte odpovědné osoby, sledujte termíny a propojujte úkoly s klienty či dokumenty. Funkce umožňuje pokročilé filtrování a zobrazení v seznamu nebo v tzv. Kanban pohledu. To zjednodušuje rozdělení práce a zvyšuje přehlednost provozu kanceláře.
Přehledné přiřazování a sledování úkolů
Předpřipravené agendy (DPH, daň z příjmu, Intrastat a další)
Vytváření vlastních agend

Jak funguje úkolovník?

add_task
krok 1
Vytvoření úkolu s prioritou a termínem
approval_delegation
krok 2
Automatické přiřazení nejvhodnějšímu členovi týmu
pending_actions
krok 3
Sledování pokroku a notifikace
fact_check
krok 4
Uzavření a záznam výsledku úkolu
bar_chart_4_bars
krok 5
Reporty o efektivitě a vytížení týmu

Co vám tato funkce přinese

Moderní správa úkolů přináší organizaci a efektivitu do práce týmu.

assignment_ind

Kanban a seznam úkolů

Pohledy pro rychlé řízení priority, průběhu a termínů úkolů.

mobile_layout

Šablony opakovaných úkolů

Uložení procesů jako šablon pro rychlé přiřazení a předpřipravené úkoly.

folder_shared

Vázání na klienta či dokumenty

Úkoly přímo navázané na klientský záznam a související dokumenty.

Úkolovník

Nastavitelná pole a zaškrtávací políčka pro úkoly

Úkolovník umožňuje v agendách vytvořit vlastní zaškrtávací pole pro specifické situace a interní postupy. Nepřepisujeme vaše procesy, pouze je rozšiřujeme. U každého úkolu přidáte checklist s kroky, které lze postupně odškrtávat, takže úkolovník drží krok s realitou kanceláře a zvyšuje přehlednost i odpovědnost.
Správa úkolů v týmu
Tradiční přístup vs. práce s TAXY

Jak se mění správa úkolů díky automatizaci

Manuální správa
Ruční vytváření a přiřazování úkolů
Zapomenuté úkoly a termíny
Neefektivní rozdělování práce
Žádný přehled o vytížení týmu
Obtížné sledování pokroku
Inteligentní úkolovník
Předpřipravené agendy a šablony
Centralizovaná správa úkolů
Optimalizované rozdělování podle kapacit
Přehledné reporty o vytížení
Sledování pokroku v reálném čase

Začněte s inteligentním úkolovníkem

Organizujte práci vašeho týmu efektivněji. Snadné přiřazování úkolů a sledování pokroku vám ušetří čas a zlepší výsledky.

Mám zájem